Når du skal ansætte en ny medarbejder, så har du / eller medarbejderen sikkert allerede en ide om hvilken løn det skal være til. Men der er yderligere udgifter forbundet med ansættelse.

De udgifter har vi kigget lidt nærmere på her. I starten er det kun udgifter til det offentlige der er taget med, men vi udvider vores beregner løbende. Det er udgifter som.

  • Månedsløn
  • Feriepenge
  • ATP
  • Barsel.dk
  • FIB
  • AES
  • Forsikring

Hvad med er de øvrige omkostninger til en medarbejder?

Udover ovenstående udgifter til det offentlige, så er der en del øvrige faktorer der skal indregnes i prisen. 

Det er udgifter som: 

  • Sygdom
  • Pension
  • Fri bil
  • Arbejdsbeklædning

Med udgangspunkt i udgifterne til det offentligt, har vi strikket en beregner sammen. Beregneren er indtil videre ret simpel, men tager højde for de fleste udgifter der er til barsel.dk, forsikring og øvrige pusfinurlige omkostninger.

Bemærk, - beregneren tager udelukkende afsæt i de omkostninger der vedrører den offentlige del, derudover er der udgifter som sygdom, beklædning m.v. der skal tages højde for. - Vi vil løbende forbedre beregneren så rummer flere udgifter. 

Beregn hvad en medarbejder koster


DKK
DKK
DKK

DKK

Dette er den første udgave, så vi tager selvfølgelig forbehold for eventuelle fejl beregneren har.