EasyBill bloggen


Tidsregistrering i Outlook

07 maj 2014

Det har været længe undervejs, men det er nu endeligt muligt at kunne tidsregistrere i Outlook direkte på din EasyBill konto.

 

Hvis du benytter tidsregistreringsdelen som dit primære værktøj i EasyBill, har du nu fået et godt alternativ til Mobil udgaven - du kan nu udelukkende nøjes med at være i Outlook (Som sikkert er startet i forvejen), og registrere dine timer her. - Vi har taget ugeskemaet og ført over i Outlook, sålededs nu nu kan restrere tid på projekter, fravær, ferie og ja alle de tidsformer du har i easybill kan du nu klare fra Outlook,

 

Hvis du er eksisterende kunde kan du downloade Outlook plugin til Office 2010 og 2013, fra din App sektion.



EasyBill ønsker alle selvstændige en god jul

20 december 2012

Her hos EasyBill har der været mere end ualmindeligt travlt her det sidste års tid - Der er blevet tilføjet en del funktioner til faktura delen i løbet af året - Deriblandt.

  • Mulighed for at sende rykkere
  • Mulighed for at "gen" e-maile fakturaer (fx. som betalingspåmindelse)
  • Nemmere fakturering bla. med lynfaktura

Ligeledes er det sket en del på tidsregistreringsdelen

Generelt arbejder vi løbende på at tilføje så mange funktioner som muligt er, men dog stadigt holde EasyBill så "rent" og overskueligt således det stadig fremstår som simpelt at bruge.

 



Ny faktura skabelon

24 april 2012

Vi har tilføjet endnu en skabelon til EasyBill's galleri over standardskabeloner - Så nu kan du lave detaljerede fakturaer grupperet udfra projekter.

Den nye skabelon findes også i en udgave med eget logo. Find den under indstillinger.

Faktura _skabelon _detaljeret _med _grupper



Detaljeret faktura skabelon - nu med streger

22 august 2011

Udfra den feedback vi har fået er den detaljerede faktura skabelon nu iført streger for mere overskuelighed.

 

Se den her

 

Se eksemplet her: /funktioner/faktura-skabeloner/faktura-skabelon-detaljeret.aspx

 

Som altid, har du forslag til skabeloner, så send den endelig via feedback panelet i højre side. 



Har du glemt guld liggende - Hold styr på ufaktureret tid

20 juli 2011

Ufaktureret tid - den lille time her og der - ikke meget som sådan, men når du lægger det sammen, så kan det blive en absolut ikke ubetydelig mængde.

 

EasyBill giver dig et solidt overblik over hvor mange ufakturererede timer du har liggende for hver kunde. Så du nemt kan samle sammen og sende en faktura udfra småtimerne.

 

Easy Bill _Ufaktureret _tid



Detaljeret faktura skabelon

05 juli 2011

Vi tilføjer løbende nye faktura skabeloner, og senest er det "på request" blevet til en mere detaljeret skabelon.

 

Den nye skabelon medtager antal timer, og timeprisen for hver linie (i modsætning til tidligere, hvor det var projektet der havde en fast timepris).

 

Se eksemplet her: /funktioner/faktura-skabeloner/faktura-skabelon-detaljeret.aspx



Masser af nye features - og stadig simpelt

12 juni 2011

Næste release af EasyBill der bliver lagt live her søndag, indeholder endnu nye spændende features såsom muligheden for at sende betalingspåmindelser (ej at forveksle med rykkere), genudsende faktura på email m.v. - Det er lækkert med nye muligheder, men kan også hurtigt blive uoverskueligt.

 

Der bliver derfor gjort meget ud af at kun vise de muligheder der er tilgængelige i en given situation (du kan fx. ikke se rykker knappen hvis en faktura endnu ikke har overskredet betalings fristen). - Med andre ord - Masser af lækre features, og stadig såre simpelt. :)

 

Som altid, har du feedback, så brug endelig feedback knappen når du er logget ind, eller send til support@easybill.dk, vi svarer som regel i løbet af et par timer.

 



Nye faktura skabeloner

10 juni 2011



EasyBill v1.2 i støbeskeen

27 maj 2011

Vi udvikler løbende på EasyBill, primært baseret på de lovændringer der kommer, vejledninger fra vores revisorer og input fra Jer brugere af EasyBill.

 

Vi lægger hver søndag en ny release af EasyBill online, primært er det småændringer, grafiske tilretninger og føromtalte lovændringer.

 

Men nu er version 1.2 i støbeskeen til på søndag, og der er rigtigt lækre features i blandt.

 

  • Gensend faktura på mail
    Vi har altid haft muligheden for at sende en faktura på mail når du fakturerer den, men nu er der også mulighed for at sende den igen. (Meget ønsket feature)
  • Rykker tekster
    Vi har fået tekst felter til rykkere, således du kan lave forskellige tekster afhængigt af om det er rykker 1 eller 2. (eller inkasso)

 

Vi glæder os til på søndag :)

 



EasyBill v1.1

26 maj 2011

Vi har fået en del tilrettelser ind denne gang - deriblandt et helt nyt kontrol panel til faktura funktioner.

 

Easybill _v 11_invoice _features

 

Det nye kontrol panel, er noget mere overskueligt end tidligere, og giver dig en nem oversigt over de muligheder du kan lave fra forsiden.

 

Har du feedback, så benyt endelig feedback formularen i højre side:)